لپ تاپ استوک دل XPS 13 9365
نوشته شده توسط : sonia

لپ تاپ استوک دل XPS 13 9365

 

 لپ تاپ استوک دل XPS 13 9365

لپ تاپ 13 اینچی دل مدل XPS 13 9365 2in1

صفحه نمایش با تکنولوژی جذاب لمسی مجهز شده است که به راحتی و سریع می‌توانم آیکون مورد نظرم را انتخاب نمایم. قدرت صفحه در همه قسمت‌ها یکسان است و عملکرد خوبی دارد. میزان رزولوشن 1080*1920 است و دقتش عالی است. میزان روشنایی در صفحه نمایش مانند بعضی از گوشی‌های هوشمند بوده و خیلی خوب و زیاد است که به طور متوسط در سراسر صفحه cd/m2 392 است.

صفحه کلید مجهز به نور بک لایت است که برایم خوشایند است. در کل کلیدها عمق کمی دارند و حالت اسفنجی دارند به نظرم می‌توانست محکم‌تر و بهتر باشد. صفحه لمسی سایز مناسبی دارد و سطح آن صاف می‌باشد. سرعت و عملکرد پاسخ سریعی دارد. میزان پاسخگویی در همه قسمت‌های تاچ‌پد به یک اندازه دقیق است. 

لپ تاپ استوک دل xps 13 9365

میزان کنتراست عالی بود. از میزان پوشش رنگی بسایر خرسندم و 92 درصد است. کلاً کیفیت‌اش عالی و برای چند رسانه‌ای، وب و امورات روزمره مناسب است. هرچند وقتی نور صفحه را کم کنم سوسو زدن دارد و چشمانم اذیت می‌شود. متاسفانه در حالتی که صفحه نمایش را در حالت چادری (Tent) بگذارم نمی‌توانم از کیبورد استفاده کنم. در فضای باز به علت روشنایی زیادی که صفحه نمایش دارد، توانستم با آن کار کنم و محتوها واضح بودند البته در زیر سایه، چون در صورت تابش نور خورشید رنگ‌ها شسته می‌شدند.

لپ تاپ استوک دل   -    لپ تاپ دل    -     لپ تاپ دل 9365





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: